Kylla olen vielakin Ko Taolla, mutta siihen tapahtuu muutos huomenna aamulla jos poseidon suo ja uskon ettei silla mitaan sita vastaan ole. Paadyin olemaan Ko Taolla suunniteltua pitempaan koska noin 4 paivaa sitten sairastuin erittain epamukavaan mahatautiin joka piti mut sangyssa viimeiset paivat, toisin sanottuna yolla kuumetta ja paivalla tarvitsi olla 30s paassa vessasta.

Tosin paivat ennen sairastumista ovat olleet erittain mukavia. Olen kiertanyt eri rantoja ja tavannut tuttuja ja tuntemattomia, katsonut aurinkonlaskuja, snorklaillu, ollut kalastamassa yms. Aika on kylla kulunut todella hyvin, tosin jotkut paivat ovat tulleet vahan kalliiksi johtuen lahinna seurasta, viikon tai kahden lomalaista tuskin hirveasti kiinnostaa paljonko taksi maksaa toiselle puolelle saarta kun taas minulle se on sikahinta, josta tietysti kuitenkin hymyillen oman osani maksan.. Tosin olen uskotellut myos itselleni etta olen myos lomalla, lomalla matkustamisesta Kamputsean jalkeen.

Niin joo, otsikkona taisi olla avautuminen se seuraa seuraavaksi:

1.En tieda mita ihmetta juuri niina paivina on tapahtunut kun olen ollut kipeena mutta laheisen Eazy Baarin rento ilmapiiri on muuttunut suorastaan helvetiksi joka jatkuu aina kasista aamu neljaan. Ja asiakaskuntana tuntuu olevan jotain jenkkiurpoja joidenka vastaus ilmeisesti kaikkeen on joko "WHOOAOAA!" tai "HOOOA-AAH". Ja tama stn alkukantainen mylvinta kuuluu erittain selvasti huoneeseeni, enka todellakaan ole herkka tan kaltaisille aanille (ehka johtuen opiskeluaikaisestani majoituksesta) mutta tama on jotain kasittamatonta.

2. En ymmarra mista helvetista muurahaiset ovat keksineet saada paahansa perustaa koloniansa mun sangyyn, tai ainakin yrittaa sita. Tietysti mina tiukkana vapaustaistelijana murskaan niiden haavet valtakunnasta noin kerran yossa, mutta tama on erittain raivostuttavaa.

3. Naapuriin muutti pariskunta, jotka ilmeisesti ovat haamatkalla, jokainen voi tehda oman paatelmansa miten tama vaikuttaa nukkumiseeni.

4. Geckot ovat ottaneet mut niiden kohteeksi. Ennen pidin, ja pidan vielakin, naita erittain mukavina otuksina, mutta eras yksilo on ottanut mut eraanlaiseksi kohteeksi. Viimeisen 4 yon aikana ainakin kerran se on herattanyt mut. Se joka on tavannut Geckoja matkoillaan tietaa niiden aantelyt. Joko, miten se nyt kirjottais, "tvik tvik tvik!" tahi sitten hauskempi "gnup gnup gnup............ GECKO!!! GECKO!! GECKO!!" Niin tama paskiainen hiipii aina yo aikaan mun korvan juureen ja aloittaa tuon jalkimmaisen, ja voin kertoa etta talla yksilolla on erittain kova aani..

Mutta silti taytyy sanoa etta nautin olostani, varsinkin nyt kun olen tervehtynyt. Ja huomenna pitais lahtea taas siirtymaan. Suunnitelmana on ottaa botski kohti Surat Thania ja viettaa ehka yo siella ja siita sitten edelleen Khao Sokin luonnonpuistoon.